Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine LiCare v lasti podjetja LiCare d.o.o., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Podatki o podjetju:
LiCare d.o.o.
Dvor 56
5230 Bovec
Matična številka: 6814948000
Davčna številka: SI93915438
TRR: SI56 6100 0001 0306 888 (DELAVSKA HRANILNICA d.d.)

Email: info@licare.si

Subjekt vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču v Celju pod številko Srg 2015/13128 dne 30.03.2015.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Vrste uporabnikov

Z registracijo v spletno trgovino LiCare postanete član LiCare. Pravico do nakupa v spletni trgovini LiCare imajo registrirani člani kot tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori pod svojim uporabniškim profilom.

Dostopnost informacij

LiCare se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini LiCare ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini LiCare je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med LiCare in kupcem je v spletni trgovini LiCare sklenjena v trenutku, ko LiCare kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za LiCare kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku LiCare in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Rok dostave

Vsa prejeta naročila med delavnikom v primeru plačila po povzetju ali preko Paypala, odpošljemo naslednji dan oziroma najkasneje v roku treh dni. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo prvi delovni dan oziroma najkasneje v roku treh dni. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.

Načini plačila

LiCare omogoča naslednje načine plačila:

a) z gotovino ob prevzemu preko dostavne službe DPD ali Pošte Slovenije
b) po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja LiCare d.o.o.
c) s Paypalom na račun podjetja LiCare d.o.o.

Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 50,00 € so brezplačni, do 50,00 € je cena pakiranja in dostave 3,99 €. Pri plačilu po povzetju si Pošta Slovenije zaračuna provizijo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Pri brezplačni dostavi si pridružujemo pravico do izbora najugodnejšega dostavnega ponudnika.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

LiCare po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Vrednostni boni LiCare

a) Vrednostni bon je darilna kartica, ki ga LiCare proti plačilu pošlje kupcu v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec (LiCare d.o.o.) pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine LiCare.
b) Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru, da potrebujete vrednostni bon takoj lahko za pomoč pišete na info@licare.si. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
c) Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona.
d) Uporaba vrednostnega bona: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. V spletni blagajni v polje ”darilna kartica” vpišite kodo darilne kartice in kliknite ”uporabi darilno kartico”. Vrednost kartice se vam odšteje od končnega zneska košarice.
e) Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več vrednostnih bonov in ene kode za popust.

Kode za popust

Koda za popust oz promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine LiCare. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:

a) Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
b) Na zaključku blagajne v okence ”kuponi” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”uporabi kupon”.
c) Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
d) Ko vpišete kode za popust, se vrednost koda za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Darila ob promocijskih akcijah

Včasih izvedemo promocijske akcije, ko podarimo darila ob nakupu nad določeno skupno vrednostjo nakupa. Pri tem so tako meja kot možna darilca vselej eksplicitno in nedvoumno navedena. V kolikor se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da v kolikor pride do vračila artiklov delno ali v celoti, se prav tako mora vrniti tudi darilo, razen, če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilo ali v kolikor stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine. Primer: stranka dobi darilo ob nakupu nad 50 EUR (brez stroškov pošiljanja). Njen nakup znaša 59 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 20 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 39 EUR, kar pomeni, da ni upravičena do darilca in ga mora vrniti. Lahko pa namesto vračila denarja izrazi željo in zamenja vračajoči artikel z artiklom v vrednosti 20 EUR.

Prav tako daril, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ne menjujemo ali vračamo vrednost izdelka.

Postopek nakupa

I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.licare.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Zaključi nakup” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.licare.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja

a) Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
b) Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med dostavno službo DPD ali Pošto Slovenije.
c) Način plačila: Izbira se lahko med štirimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, Paypal plačilo ali plačilno kartico.
d) Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
e) Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
f) Prepoznavanje in poprava napak: Kupec lahko pred končno oddajo naročila, preveri pravilnost naročila ter ga tudi spremeni. Z izbiro guma + ali – lahko dodaja ali odvzame količino naročenih artiklov, izbriše artikel iz košarice z uporabo gumba “košek”. Spremeni lahko tudi način plačila ali spremeni način dostave, tako, da preprosto izbere in označi drugo plačilo ali dostavo.

IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Kupec mora pred zaključkom naročila prebrati splošne pogoje poslovanja in potrditi strinjanje z njimi tako, da odkljuka “Strinjam se s splošnimi pogoji”. Nato lahko zaključi nakup, s klikom na gumb “Zaključi naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”

Postopek obveščanja o nakupu

a) Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu LiCare so na spletni strani LiCare vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
b) LiCare lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
c) Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

a) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@licare.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.

b) Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: LiCare d.o.o., Dvor 56, 5230 Bovec, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
c) Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
d) Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
e) Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Odgovornost za stvarne napake

V skladu z ZVPot je napaka stvarna:

a) izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
b) izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
c) izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
d) je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku. Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja TUKAJ. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varnost

LiCare uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec LiCare in PayLane sp. z o.o.. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku LiCare.

Varovanje osebnih podatkov

a) LiCare se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
b) LiCare za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov LiCare kluba: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, rojstni datum ter čas in datum registracije.
c) LiCare navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
d) Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
e) Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega
f) e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

LiCare bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

a) jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
b) pošiljatelj bo jasno razviden,
c) različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
d) Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
e) jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
f) željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo LiCare izrecno spoštovala.

Ocene, mnenja in priporočila

a) Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
b) LiCare omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih LiCare pregleda. LiCare ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni LiCare ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
c) Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in LiCare dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. LiCare ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu LiCare, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenašajo na LiCare.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina LiCare in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka LiCare in logotip sta v lasti podjetja LiCare d.o.o.

Omejitev odgovornosti

LiCare se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da LiCare včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo LiCare kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

LiCare spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. LiCare se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@licare.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. LiCare bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

LiCare se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si LiCare prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. LiCare d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Informacije in razlaga pomena simbolov označbe na izdelkih

Kratko in jasno pojasnilo o vsebini in pomenu simbolov iz Priloge VII Uredbe (ES) št. 1223/2009 Evropskega Parlamenta in Sveta z dne 30. novembra 2009 o kozmetičnih izdelkih (UL L št. 342 z dne 22.12.2009, str. 59).

Minimalni rok trajanja na embalaži kozmetičnega izdelka pomeni datum do katerega kozmetični izdelek, shranjen pod ustreznimi pogoji, ohrani svojo prvotno funkcijo in zlasti ostane varen za zdravje ljudi. 

Ob simbolu ali napisu „uporabno najmanj do konca“ je naveden datum ali podrobnosti o tem, kje na embalaži kozmetičnega izdelka je datum naveden. Minimalni rok trajanja je sestavljen iz meseca in leta ali dneva, meseca in leta.

Simbol Po odprtju uporabno do na embalaži kozmetičnega izdelka pomeni, da ima kozmetični izdelek minimalni rok trajanja več kot 30 mesecev. Ob simbolu je navedeno časovno obdobje varne uporabe izdelka po odprtju, izraženo v mesecih in/ali letih.

Napotilo na priložene ali pripete informacije pomeni da:

a) varnostnih ukrepov pomembnih za uporabnika ni mogoče navesti na embalaži kozmetičnega izdelka zaradi velikosti ali oblike embalaže, načina pakiranja in podobno. Ti podatki so navedeni, v neposredni bližini kozmetičnega izdelka, na priloženem ali pripetem listku, etiketi, traku, nalepki ali kartici.
b) sestavin ni mogoče navesti zaradi velikosti ali oblike embalaže, načina pakiranja in podobno, na embalažo kozmetičnega izdelka.

Podatki o sestavinah so navedeni, v neposredni bližini kozmetičnega izdelka, na priloženem ali pripetem listku, etiketi, traku, nalepki ali kartici.

Izjava glede zdravstvenih trditev pri opisih izdelkov

Vse informacije na straneh spletne trgovine LiCare (www.licare.si), so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Odgovornost za izdelke

V skladu z uredbo (ES) št. 1223/2009 o kozmetičnih izdelkih vas obveščamo, da je odgovornost za kvaliteto in ustreznost kozmetičnih proizvodov na strani proizvajalca, ki je naveden v spodnjem seznamu:

Blagovna znamka

Proizvajalec

CALENA

Calendula Nativ, Natur-& Frischkosmetik e.k., Industriestrasse 22, 97944 Boxberg, Nemčija

CARELIA

Laclais s.l. , C. Ruttla, 26 BJ, 08221 – Terrassa (Barcelona) Španija

ABSOLUTE AROMAS

Absolute Aromas ltd, 4 Riverwey, Newman Lane, Alton, Hampshire, GU34 2QL, Anglija

CIME

Antonie Dansaertstraat 184, 1000 Brussel, Belgija

LES JARDINES DE GAIA

Les Jardins de Gaia, ZA-6, rue de l’Ecluse, 67820 Wittisheim, Francija

URBAN VEDA

Urban Veda, Unit E, Cobbold Estate, Cobbold Road, Willesden, London NW10 9ST, Anglija

HELAN

Helan Cosmesi di Laboratorio S.r.l., Via Pontasso 26, 16015 Casella (GE), Italija

NORCICS

Bul. Shipchenski prohod , 1111, Sofia, Bolgarija

TERRA MADRE

Les Jardins de Gaia, ZA-6, rue de l’Ecluse, 67820 Wittisheim, Francija

MA PROVENCE

Bernard Cosmetics, 1 Avenue de la Vertonne, 44120 Vertou, Francija

HIMALAYA

The Himalaya Drug Company, Makali, Bangalore, KA 562 162, Indija

OMNIA BOTANICA

Paglieri Sell System s.p.a., Via Industria S/N, 15068 Pozzolo F.ro (AL), Italija

O.W.N. CANDLES

O.W.N. CANDLES, TEA ORAČ, S.P. , POD RESEVNO 13, 3230 ŠENTJUR, SLOVENIJA

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!

Nasveti in pomoč
Nasveti in
pomoč
LiCare klub več kot le klub
LiCare klub več kot le klub
Brezplačna in hitra dostava
Brezplačna in
hitra dostava
30 dnevna garancija
30 dnevna garancija
Blagovne znamke na LiCare
Les Jardins de Gaia
Himalaya
O.W.N. Candles
Omnia Botanica
Lanita
Calena
Urban Veda
Terra Madre
Cime
Helan
Nordics
Carelia
Absolute Aromas
Ma Provence